29 Mart 2009

Tunel

Bir boşluğun içinde yol getdiyimi düşünürem.Bu boşluğun maddesi yoxdur.İreliledikce yalnız heyatımdan ani video çekilişleri yanımdan süretle keçib gedir.Ve meni bu boşluqda saxlayan hansı qüvvedir araşdırmağa vaxtım qalmır, çünki bu videolar çox maraqlıdır onlara baxmadan dura bilmirem. 21 ilim bele keçdi.Ve tanıdığım bütün insanların öz tunelleri var hansı ki, böyük diqqetle hem öz, hem de başqalarının heyat seriallarını izleyirler.Bezen qarşımda tunel ikiye ayrılır ve seçim menimdir. Bu çox maraqlı ve tehlükeli oyundur.Her hansı bir dalana sıxışıb qalma ehtimalım böyükdür.Tuneller sisteminden ayrılıb yuxarı çıxdım ve bütün bu tuneller aleminin yalnız bir böyük iynenin sapı olduğunu gördüm. Milyardlarca insanın xaotik hereketinin iynenin hereketine heç bir tesir etmediyini anladım. İynenin hördüyü paltar başqa birinin hereket etdiyi tunelde gördüyü ani video süjetinden başqa bir şey deyildi. Bir heç olduğumu derk etdim ve o anda mövcud olmağa haqq qazandığımı hiss etdim. Bütün bu sapı çürütsem bele (bu mümkün görünmür) paltara ele bir ziyan deymeyeceyini, deyse bele şkafda kifayet qeder seçim olduğunu fikirleşmemeye esas yoxdur. Amma siz yene de özünüzü deyerli hesab etmeye davam edin çünki heyatı yaşamağa deyer eden tek amil budur.

Hiç yorum yok: